Memoriál J.Hromadové CACT 26.-27.7.2014

15.08.2014 12:57

Přihlásila jsem Aggieho na Memoriál J.Hromadové se zadáváním titulu CACT do Opavy, který pořádal Klub krátkosrstý ohař. Skládal se ze 3 zkoušek: ZV, ZVP, LZ. Vylosovala jsem si č.1, takže se zbývajícím 21 účastníkům ulevilo :-) Jako první šla naše skupina na vlohy, kde před započetím hledání vypustili křepelku. Tu Aggie ani další 3 psi ve skupině nenašli, takže pak přinesli bažanta, kterého Aggie pěkně přinesl, tudíž klidy před zvěří za 0. Další zkouškou byla voda. To je Aggieho silná stránka. Až na dvojku z ochoty předvedl svůj stabilní výkon a získal I.cenu, 83 bodů. Druhý den byl les. Nejvíce jsem se obávala barvy, za kterou Aggie dostal 3, protože jednou sešel kvůli srnčí zvěři, ale jinak, jak pravil pan rozhodčí, rázně zalehl do řemene a šel jistě. Bohužel jsme vypadli na vlečce s liškou, kterou Aggie jen poponesl, ale nepřinesl... Škoda, v tréninku ji nosí vždy.

Při závěrečném nástupu pravil pan vrchní rozhodčí, že někdo musí vyhrát a někdo musí být poslední a letos jsme to byli my, já a Aggie.

Jsem ráda, že jsem se přihlásila, byl to prima víkend s báječnými lidmi.

Děkuji Katce Glenové za společnost a fotografie zde

Děkuji za fotky od Manon Lescaut zde

Děkuji za fotky od Zbigniewa Ciemniewski a Terezky Krettkové zde

—————

Zpět