Memoriál V.Černého - klubové LZ - 21.7.2018

05.08.2018 20:49

 Jeli jsme s Aggiem podpořit naši omladinu Brixíka a Bretta z Hranických blat, dělat fotografku a roztleskávačku v jednom :) když ale oznámili, že jedna fenka nedorazí kvůli hárání, tak mi Iva povídá, jestli nechci jít taky.. Tak jsem šla, ale hned mě polilo horko, jestli jsem to nepřehnala, i když jsme občas cvičili společně s Brixíkem, protože musím Ivě doživotně tahat vlečky :))) Pan Burger od Brettíka mi půjčil peníze na zápis, pan vrchní rozhodčí nám to povolil a už to jelo! Jako 16. účastník jsem nemusela losovat a zbylo na nás č.6. Nebyla jsem ve skupině ani s Ivou ani panem Burgerem, ocitla jsem se skupině s fouskem, dráťákem, pudlpointrem, kraťasem a velkým munsterlandem. Celý den panovalo pekelné vedro a les byl plný mravenců, kteří psy neustále atakovali, takže jsme je neustále sundavali s tlapek. Aggie si pracoval svým tempem a nejhorší známku 2 dostal za vyhledávání zvěře v houštinách, protože už se mu nechtělo moc běhat. Před vlečkou s liškou, což je jeho nejhorší disciplína na LZ nikoli v tréninku, jsme mu s Ivou připomněli, že by Gleníček oslavil 13. narozeniny.. tak ať mu udělá radost a vyšlo to!! Nakonec ještě šoulačka a barva, kde pomalejší tempo je lepší :) a byl tu zasloužený konec!!

Aggie a Clown Sagia Gray "U" ve svých 8 letech došel memoriál v I.ceně s 223 body a skončil ne 4. místě ze 16-ti účastníků!!! přičemž jen první 4 ohaři měli I.cenu a 7 ohařů nedokončilo.

Nakonec já děkuji Ivě za doprovod a podporu a věřím, že příště to Brixíkovi a Brettovi vyjde! Zuzce s Viktorem děkuji za zapůjčení chladící vesty a životabudič..

Memoriál byl bezvadně připraven, atmosféra i díky rozhodčím přátelská a vysoký punc celé akci dodal svou účastí v roli vrchního rozhodčího pan MVDr.Šimek.

 

fotogalerie zde

 

 

 

—————

Zpět