Seniorhandling s Alexem - Vítěz Prahy!! BIG 4.místo!!

29.11.2013 13:18

Bratra Aggieho, Alexe, přihlásila panička Iva na MVP Praha. Nápad byl Karla, a také měl Lexíka předvádět. Přijela jsem s Karolkou podpořit rodinu, protože i Míla měla hlášenou Bekušku. Bohužel, Lexík se s Karlem moc nepředváděl, tak jsem to šla zkusit já a nejspíš díky tomu, že mě zná lépe, i lépe stál. Nutno dodat, že Karel i Iva s Alexem trénovali, takže já jen slízla smetanu od pana rozhodčího Ing.Jursy. Alex získal nejdříve CAC, za kterého jsme se modlili, ale posléze i CACIB, což bylo nečekané překvapení, které bylo završeno titulem BOB - Vítěz Prahy!!!! Do závěrečné soutěže jsme nastupovali jakože do počtu, ale to byl také veliký omyl. Posuzoval pan MVDr. Šimek a postavil Alexe na 4.místo!!!!!

Bekuška alias Bona z Králova dvora si také vedla skvěle. V sobotu získala r.CAC a r.CACIB, ovšem v neděli následovala Lexíka a odnesla si CAC, CACIB a BOB - Vítěz Prahy!!!!! Parádní víkend!!!!!

 

Alex Sagia Gray - tř.pracovní - V1, CAC, CACIB, BOB, Vítěz Prahy

Bona z Králova dvora -tř.šampionů- so- V2, r.CAC, r.CACIB  ne- V1, CAC, CACIB, BOB, Vítěz Prahy

Alex v závěrečné soutěži VII.skupiny FCI - 4.místo!!!!!

—————

Zpět